Reklamačný poriadok

Za účelom informovania spotrebiteľov o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia zodpovednosti za vady výrobkov a služieb, vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, vydáva:

Remagro, s. r. o., Ružová 2295/99, 949 01 Nitra
IČO:  36292541 
DIČ: 2022171800

ako prevádzkovateľ a poskytovateľ služieb na regeneráciu a rekondíciu v prevádzke masážneho salónu – Mi Masáže, Ružová 2295/99, 949 01 Nitra.

Masérske služby poskytujeme s platným živnostenským oprávnením.

Zaväzujeme sa:

  • vykonávať svoje služby len s odborne vyškoleným personálom, ktorý vlastní príslušné oprávnenie na výkon svojej profesie
  • vykonávať požadovanú službu zodpovedne, podľa správnych technologických postupov, prislúchajúcim ku konkrétnemu pracovnému úkonu, a to s materiálmi, ktoré neprekročili dobu záruky a s výrobkami podliehajúcimi normám EU

Článok 1
Základné ustanovenia

Poskytovanie služieb sa riadi ustanoveniami časti VIII. Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb.z. v znení neskorších zmien a doplnkov, ktoré ich menia a dopĺňajú a predpisov vydaných na jeho realizáciu.Zákazník je vo vlastnom záujme povinný upozorniť pracovníka pred zahájením procedúry  na zdravotné problémy ak ich má, najmä :  pooperačné stavy, plánované operácie, kožné  výrastky, materské znamienka , poranenia kože. Z ochorení ide o cukrovku, ochorenie srdca, ekzém, psoriázu, kŕčové žily, deformácie k chrbtice, alergie, hormonálne zmeny (tehotenstvo, klimaktérium, ochorenia štítnej žľazy).

Článok 2
Právo zákazníka na reklamáciu

V prípade, ak sú zákazníkovi v prevádzke masážneho salónu Mi Masáže poskytované služby nižšej kvality alebo nižšieho rozsahu ako to bolo vopred dohodnuté alebo ako je to obvyklé, vzniká zákazníkovi právo na reklamáciu.

Článok 3
Uplatnenie reklamácie

Ak zákazník zistí dôvody a skutočnosti, ktoré môžu byť predmetom reklamácie, je povinný uplatniť prípadnú reklamáciu ihneď bez zbytočného odkladu u prevádzkara masážneho salónu Mi Masáže. V záujme rýchleho priebehu reklamačného vybavenia je účelné, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil doklady o poskytnutí služby (kópia objednávky, faktúra, účet z registračnej pokladne….) pokiaľ má takýto doklad k dispozícii. Ak to povaha reklamovanej služby vyžaduje, je potrebné, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil aj vec, ktorej chybu vytýka. Zodpovedný pracovník napíše reklamáciu zákazníka do reklamačného protokolu s uvedením objektívnych okolností reklamácie. Následne je povinný po starostlivom preskúmaní rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní. Zodpovedný pracovník je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitejších prípadoch do 7 dní. Ak toto nie je možné, je povinný vyrozumieť zákazníka o lehote vybavenia reklamácie, ktorá však nesmie byť dlhšia ako 30 dní .

Článok 4
Chyby odstrániteľné

Časová miera, cena –zákazník má právo požiadať o bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby  podľa platnej legislatívy.

Článok 5
Chyby neodstrániteľné

V prípade, ak nie je možné vykonať služby z dôvodov na strane masážneho salónu Mi Masáže z dôvodu chyby technického charakteru alebo choroby, má zákazník právo na náhradný termín alebo na vrátenie zaplatenej ceny.

Článok 6
Lehoty na uplatnenie reklamácií

Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď, bez zbytočného odkladu, inak právo na reklamáciu zaniká. Zaplatením za procedúru sa zákazník vzdáva nároku na reklamáciu poskytnutej služby.

Článok 7
Spoluúčasť zákazníka na vybavovaní reklamácie

Zákazník je povinný osobne sa zúčastniť vybavovania reklamácie, je povinný poskytnúť objektívne informácie týkajúce sa poskytnutej služby.

Článok 8
Záverečné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 15.11.2023.

Masážny salón Mi Masáže si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

Návrat hore